Video helpt in de zorgsector

Een paar weken geleden ontstond er reuring over de kwaliteit van zorginstellingen. De Inspectie voor de Gezondheidszorg presenteerde een zogenaamde “zwarte lijst” waarop zorginstellingen staan, waar de kwaliteit van zorg te wensen overlaat.Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat voor mij geen geliefde in een zorginstelling verblijft. Toch was het voor mij een relevant nieuwsitem; nog geen week eerder liep ik rond in een zorginstelling om een videoproductie te maken.

Voor de Frankelandgroep maakte ik een video waarin aan zorgverlenend Nederland uitgelegd wordt hoe de organisatie omgaat met bewoners vanaf het moment van inschrijven tot aan het moment dat de bewoner enkele maanden in de zorginstelling verblijft. Dit noemen ze “Van huis tot thuis in de Frankelandgroep”. Ik hoop dat deze video niet alleen de zorgverleners op het evenement (waar de video voor bedoeld was) heeft geĂŻnspireerd, maar ook dat jij inziet dat beeld zoveel meer zegt dan 1000 woorden op een zwarte lijst. Want wat wordt er ongelooflijk goed werk verricht in de zorg!

 

 

PalsProductions initiates concepts & creates visual media that translate your message; being a Company Story, Brand or Product placement or e-learning. A good story needs to be seen!

For more visible facts, take a look at http://www.palsproductions.nl or YouTube PalsProductions

Leave a Reply

