Coole bedrijven weten hoe videocontent werkt! Deel 2: LINDA.

Ze vallen met bosjes om, maar komen ook als boeketten uit de grond; bedrijven. Elk bedrijf heeft zo zijn eigen manier om zichzelf te laten zien. Tussen al dat promotionele geweld, zie ik genoeg pareltjes die lijken te begrijpen hoe je met beeld fans kunt creëren, ervoor zorgt dat mensen van je merk gaan houden, je helpt om bekendheid te krijgen bij een breder publiek en uiteindelijk…ervoor zorgt dat je als bedrijf een plaatsje op het ondernemend podium verdient.

In deze VLOG serie laat ik je mijn gevonden pareltjes zien; coole bedrijven. Deel 1 van mijn VLOG serie gaat over Coolblue en kun je hier zien: Cool Bedrijf: Coolblue

In VLOG 2 geef ik je mijn ideeën over LINDA.

PalsProductions initiates concepts & creates visual media that translate your message; being a Company Story, Brand or Product placement or e-learning. A good story needs to be seen!

For more visible facts, take a look at www.palsproductions.nl or YouTube PalsProductions

Leave a Reply

