Storytelling; niets is wat het lijkt…

Zowel vanuit mijn persoonlijke als zakelijke passie voor #video ben ik regelmatig te vinden op YouTube . Sommigen zijn van mening dat hier een zoektocht eindigt, ik ben van mening dat (en zeker bij de jongere online aanwezigen) een zoektocht vaker en vaker bij YouTube begint. Een kwestie van tijd voordat we niet meer het woord“Googlen” gebruiken om informatie te vinden maar elkaar toeroepen dat we het wel even “Tuben”

Vaak krijg ik de vraag of ik nog een “leuk filmpje” weet rondom een thema zodat deze gebruikt kan worden tijdens een meeting met collega’s, een presentatie of training. Want we vinden het tenslotte allemaal fantastisch om verrast, vermaakt en geïnformeerd te worden door een “goeie viral”!

In deze blog link ik een waanzinnige video. Je moet er wel even de tijd voor nemen, maar, geloof me, dat is het echt helemaal waard! Een verhaal over 2 mensen in een restaurant, het begint wat droevig, maar laat je niet bedriegen; niets is wat het lijkt!

En vooral voor al mijn contacten die ook maar iets te maken hebben met de gastvrijheidsindustrie: deze wil je laten zien aan al je collega’s!

 

Leave a Reply

